Letecká společnost nemusí chtít uznat nárok na finanční kompenzaci!
Když dojde ke zpoždění letu, které zavinil dopravce, má cestující, v případě, že je zpoždění větší než tři hodiny, nárok na finanční kompenzaci. Cestující by pak měl od aerolinek získat odškodnění ve výši 250, 400 nebo 600 eur dle toho, jak daleko letěl. Co když ale letecký dopravce nárok na finanční kompenzaci neuzná a odmítne peníze vyplatit?
S podobnou situací jsme se již setkali – let jedné z našich klientek byl opožděn o více než tři hodiny. Následně se obrátila na leteckého dopravce se žádostí o odškodnění. Zde ovšem narazila, protože aerolinky odmítly uznat nárok a peníze vyplatit. Poté se obrátila na Click2Claim a my jsme zjistili, že by kompenzaci opravdu dostat měla. Dopravce si ale stále trval na svém, takže se celá záležitost dostala až před soud a i ten potvrdil, že by měla být finanční kompenzace vyplacena, což se nakonec stalo. Vymáhání finanční kompenzace se ale značně protáhlo na několik měsíců, naštěstí mělo ale vše dobrý konec.