Jeden uživatelský účet pro více kompenzací
Jsou lidé, kteří cestují letadlem velmi často, a přesto se jim zpoždění letu vyhýbá a pak jsou i „šťastlivci“, kteří letí pouze několikrát za život a přesto si je problémy s letem pokaždé najdou. Pozitivní pak na celé věci ale může být to, že v případě, že za zpoždění může letecký dopravce, má cestující nárok na finanční kompenzaci.
Nás v Click2Claim pak velmi těší, když se na nás lidé, kteří již se zpožděním letu mají zkušenosti, znovu obrátí, protože byli spokojeni s našimi službami – buď jsme jim vymohli finanční kompenzaci, nebo se na nás již obrátili, a i když nárok na odškodnění neměli, vysvětlili jsme jim, z jakého důvodu tomu tak je. Výhodou je, že pokud již klient služeb Click2Claim jednou využil, má u nás vytvořený uživatelský účet, vázaný na emailovou adresu, který lze používat opakovaně. Na tomto účtu má klient přehled o tom, v jaké fázi řešení finanční kompenzace je a zároveň je to místo, kam lze vkládat případné přílohy a kde je možné komunikovat s likvidátorem, který konkrétní žádost řeší. Samozřejmostí je i přehled všech žádostí, které klient v minulosti podával.