Nejhorší noční můra: zpoždění letu při cestě na dovolenou!

Při cestě na dovolenou je určitě velmi příjemné, pokud veškerou organizaci necháte na cestovní kanceláři, která se o vše postará. Nemusíte tak řešit ubytování, stravu nebo třeba letenky a dopravu z letiště do hotelu. Jediné, co je třeba udělat pro úžasnou odvolenou je vybrat si tu nejlepší destinaci a zabalit si kufr. Co když má ale vaše letadlo zpoždění a vy, společně s ostatními účastníky zájezdu neklidně podupáváte v letištní hale a netušíte, co se bude dít dál?

V takovém případě je určitě na místě se obrátit na cestovní kancelář a poradit se o dalším postupu. Pokud cestujete na vlastní pěst, je situace o něco komplikovanější. Pomoci vám pak může služba Travel Asistent, jejíž součástí je nonstop asistenční linka, kam můžete volat v případě, že dojde ke zpoždění letu. Naši pracovníci vám pak poradí, co si v dané situaci počít. Po návratu vám navíc vyřídíme i finanční kompenzaci, pokud na ni vznikne nárok.

Odškodnění také vyřídíme klientům, kteří měli zakoupený zájezd a letěli na dovolenou s cestovní kanceláří. Pokud s námi cestovní kancelář spolupracuje, stačí se na ni obrátit a my pak vše v rámci navázané spolupráce vyřešíme. Cestujete-li s kanceláří, která s Click2Claim nespolupracuje, můžete se obrátit přímo na nás.

2017-11-12T21:05:16+00:00